/ Jeg har fått teste Clarins Double Serum Foundation, og æ må
Fay Susann
Beauty Pro
24/08/26-16:14
Jeg har fått teste Clarins Double Serum Foundation, og æ må si at æ liker den ganske godt! 😍 Den gir en veldig fin og naturlig finish på huden, og æ synes huden ser jevn og fresh ut. Den holder seg også fint gjennom dagen, uten at den blir stygg eller forsvinner så fort. Æ synes derimot at den var litt tykkere i konsistensen enn det æ vanligvis liker. Den føles ikke nødvendigvis tung på huden, men æ skulle gjerne hatt den litt mer lett og flytende, spesielt siden æ liker en mer naturlig følelse på huden. Æ liker veldig godt lukta på den da – den lukter skikkelig godt og gir litt den der luksuriøse følelsen når man bruker den. ✨ Fargen æ valgte ble dessverre også litt for lys til min hudtone, så der kunne æ nok med fordel ha valgt en mørkere nyanse. Med riktig farge og om konsistensen hadde vært litt lettere, tror æ faktisk denne kunne vært helt innafor til hverdags 🫶🏻 Alt i alt er æ fornøyd med produktet. Den gir et fint resultat, holder seg godt og lukter nydelig – men for min del blir konsistensen og fargen det som trekker litt ned. ❤️
Fortsett å utforske fellesskapet!