Jeg har fått teste ceramid hyaluronic acid + peptides water krem i et par uker nå og 7 av serum ampullene i samme serie.
Jeg har en kombinert hud, som er ganske sensitiv også.har prøvd denne i ca 2 uker nå og er veldig fornøyd! I første uken brukte jeg kremen etter serumet. altså en kapsel serum etter rens på morgen og så bare kremen om kvelden for så bare kremen hver morgen og kveld uken etter.
jeg ble veldig overrasket over at huden føltes fastere ut i tillegg til mye mykere og glattere allerede etter 2 dager. Jeg liker at applikatoren gjør at man får ut den mengden man vil ha og at den er mer hygenisk enn krukke.
den har en fin design som gjør den lukseriøs, kremen lukter lite som gjør at duften passer dem fleste og samt at den er veldig lett. Jeg hater når kremer er seige , for feite eller vannete som gjør at den ikke trekker seg inn i huden raskt men denne likte jeg veldig godt da den bare smelter inn og gir samtidig masse fukt! Med tanke på hvor lett kremen føltes skulle man tro ikke tro at den ville gi så mye fukt som den gjør.
Merket allerede de første dagene med serum og krem at den gjorde en forskjell.Huden så friskere ut, hadde mer glød, mer fuktet og mer jevn uten at min sensitive hud reagerte negativt. Brukte kremen både dag og natt.og den er super drøy da man trenger bare 2-3 pump og det er nok til hele ansikte. så jeg ville nok ha kjøpt den igjen. og jeg vil helt klart anbefale denne til andre.