jeg har fått hjem et tester produkt fra sensai.✨
( Sensai cellular performance Emulsion lll super moist )
da jeg først søkte til å teste dette produktet hadde jeg ikke lest emg mye opp på hva det kunne være, det er et aldringsforebyggende produkt som kanskje ikke er helt ment for min ungdomshud..
jeg har testet produktet og ble rød og svidde på huden min.
jeg har ekstremt sensetic hud derfor passer dette produktet ikke så veldig bra for meg. har du ikke det og er litt eldre så ville jeg nok testet det ut! den er veldig lett i konsistens og trekker godt inn i huden⭐ denne sjal også gi mye fuktighet, og det jeg har fått testet av dette produktet vil det jeg syns var bra med det være at :
- veldig lett på huden
- trekker fort inn
- gir fuktighet
prismessig er denne litt dyr, men for noen er dette fint å betale for en slikt produkt! det er litt smak og behag og varierer fra person til person hva man er villig til å betale. Men produkter virker å være drøy i bruk og er mye produkt i flasken, så prisen her er faktisk ikke veldig ille i forhold til hav du får❣
Alt i alt vil jeg si at produktet er bra hvis du er litt opp i alder, gir fukt (som det står at den skal), trekker godt inn i huden. drøy i bruk, og mye produkt oppi flasken. litt dyr men ikke ille med tanke på hva du får! vil ikke anbefale om du har ungdommelig- eller veldig sensetiv hud⭐