/ Jeg har fått Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid +
Sofia
Beauty Pro
10/02/26-21:11

Jeg har fått Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream til testing, og det første som imponerte meg var det visuelle. Krukken ser veldig eksklusiv ut: den vakre glansen og den utskårne logoen på lokket gir en følelse av luksuriøs pleie. Dispenseren er litt uvanlig, så man trenger litt tid på å venne seg til den.

Jeg påførte produktet morgen og kveld. Teksturen er veldig lett, trekker raskt inn og føles som en "slurk kaldt vann" for huden - den frisker opp umiddelbart. Jeg legger ved bilder som viser hvordan huden gløder etter bare to gangers bruk, man ser med en gang at den har blitt betydelig mer hydrert. Jeg testet den på min normale og ikke spesielt sensitive hud, og for meg passet kremen perfekt. Jeg lot også en venninne prøve produktet, da hun har veldig sensitiv hud som lett blir rød. Hun har vanligvis vanskelig for å finne hudpleie som fungerer, men denne kremen ga ingen negative reaksjoner så det er et stort pluss. Definitivt et flott valg til daglig bruk.

Jeg fikk også muligheten til å teste Ceramide Capsules Hyaluronic Acid, som fulgte med som gave. Siden dette er et serum, påførte jeg kapselen før kremen. Dette er veldig viktig, da kremen liksom "låser" serumet inne i huden. Teksturen på disse er litt annerledes, mer oljeaktig, så jeg anbefaler å bruke dem om natten for intensiv fuktighet. Formatet er veldig praktisk, spesielt for reiser som varer noen dager. Jeg er kjempeglad for at jeg fikk prøve en slik nyhet 💎

Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Ceramide Capsules Hyaluronic Acid + Peptides 30 stk
Ceramide Capsules Hyaluronic Acid + Peptides 30 stk
Fortsett å utforske fellesskapet!