/ Jeg har endelig fått testet produktet mitt - og det er Juice
Sofia
Beauty Pro
27/04/26-08:47
Jeg har endelig fått testet produktet mitt - og det er Juice Stick Cream Blush i fargen Figgie. 🎀  Tidligere har jeg alltid brukt blush i fersken og rødtoner, så da jeg pakket opp gaven og så at denne var helt annerledes enn alt jeg har hatt før, ble jeg veldig spent på å prøve den. På selve stifter ser fargen mørk og nesten lilla ut, men ved påføring blir den knallrosa. Når den blendes ut, smelter den perfekt inn i huden og får en helt ideell nyanse. Jeg må med en gang si at holdbarheten er imponerende! Jeg ble positivt overrasket, siden alle mine tidligere blusher bare holdt i et par timer - og det kun hvis jeg ikke rørte ansiktet mitt. Den er veldig behagelig å påføre og gir en lett, kjølende følelse, i tillegg til at den har en god, fruktig duft. Man trenger bare en bitteliten mengde for å se effekt umiddelbart. Men vær oppmerksom på at den må blendes ut med en gang etter påføring, da den setter seg veldig raskt. Jeg mener at akkurat denne fargen er et trygt og perfekt valg for sommerdager 🦋
Juice Stick Cream Blush Jam
Juice Stick Cream Blush Jam
Fortsett å utforske fellesskapet!