/ Jeg har endelig fått testet benefit juice stick cream blush/
Tine
Beauty Star
13/05/26-23:28
Jeg har endelig fått testet benefit juice stick cream blush/ blush gel i fargen figgie. Tidligere har jeg alltid brukt blush i fersken, rosa og rødtoner, så da jeg pakket opp denne og så at denne var helt annerledes enn alt jeg har hatt før, ble jeg veldig spent på å prøve den. Fargen Figgie er en dempet, kjølig bærnyanse som ser mørk nesten lilla ut på stiften .men ved påføring blir knallrosa som gir kinnene en naturlig, lett transparent farge.😍 Teksturen er kremet og lett, nesten balm-aktig, og den blender seg enkelt enten du bruker fingre eller kost.  Når den blendes ut, med kost eller fingerne smelter den perfekt inn i huden og får en helt ideell nyanse og et hint av glød.mer “skin-like” enn klassisk pudderblush. Den er veldig behagelig å påføre og gir en lett, kjølende følelse, i tillegg til at den har en god, fruktig duft.Perfekt for de dagene man vil se fresh ut, uten å gå full glam. Likte den spesielt godt med kun fuktighetskrem under sammen med bronzer for å få en naturlig solkysset hud looken. eller med full glam men da måtte den bygges mer opp. må si at holdbarheten er imponerende! Jeg ble positivt overrasket, siden Man trenger bare en bitteliten mengde for å se effekt umiddelbart. Men vær oppmerksom på at den må blendes ut med en gang etter påføring, da den tørker fort og dermed setter seg veldig raskt. Merk også at den kan bygges opp i fargen og dermed blir mørkere. Den legger seg mer naturlig. Alt i alt føles dette som et luksus i hverdagen produkt - spesielt for oss som ikke har all verdens tid på morgenen eller ikke bruker så mye sminke til vanlig.
Fortsett å utforske fellesskapet!