Jeg har brukt Protini Polypeptide Cream 💙i noen uker nå, og jeg må si – jeg er imponert. Dette er en av de få fuktighetskremene jeg har prøvd som faktisk gir merkbare resultater nesten med én gang. Konsistensen er lett og silkemyk, og den trekker raskt inn i huden uten å føles tung eller klissete.
Etter første påføring føltes huden min umiddelbart mer hydrert og «plump», som om den hadde fått et lite løft. Over tid har jeg lagt merke til at hudtonen min virker jevnere, fine linjer er mindre synlige, og huden føles generelt fastere og mer glødende. Den inneholder en kombinasjon av signalpeptider, vekstfaktorer og aminosyrer – og det merkes. Det er som om huden får et lite «kick» av noe den faktisk trenger.
Jeg har sensitiv hud, men har ikke opplevd noen irritasjon – tvert imot. Den virker beroligende, og vannliljeekstraktet gjør nok sitt for å roe ned og balansere huden.
Alt i alt er dette en krem jeg virkelig vil anbefale til deg som ønsker å styrke huden, jevne ut teksturen og jobbe aktivt med aldringstegn. Den er ikke billig, men verdt investeringen om du er ute etter synlige resultater og en hud som både føles og ser sunnere ut.🩵✨
Protini Polypeptide Cream 50 ml