Jeg har blitt valgt til å teste Lancôme Rénergie Triple Serum med retinol over en periode, kan jeg med sikkerhet si at dette er et av de mest imponerende serumene jeg har prøvd. Allerede fra første bruk merket jeg hvor behagelig og luksuriøs teksturen var – en silkemyk, lett kremet konsistens som smelter inn i huden uten å etterlate en klissete følelse. Det er tydelig at dette er et kvalitetsprodukt fra første pump.
Noe av det jeg liker aller best, er hvordan huden føles strammere og mer "løftet" etter påføring. Jeg bruker det som en del av kveldshudpleien, og det slår meg hver gang hvor effektivt det er – når jeg våkner om morgenen, føles huden fortsatt fuktet, glatt og styrket. Det er som om serumet fortsatt jobber mens jeg sover, og huden min ser mer uthvilt og jevn ut.
Den innovative trippelkammer-teknologien er også et stort pluss – den kombinerer hyaluronsyre, C-vitamin + niacinamid og retinol i tre separate kamre, noe som gjør at ingrediensene holder seg friske og stabile frem til bruk. Dette gir ikke bare maksimal effekt, men føles også mer skånsomt for huden enn mange andre retinolprodukter jeg har prøvd tidligere. Jeg har sensitiv hud med litt hormonell akne og pigmentflekker, men har ikke opplevd noe irritasjon – tvert imot har huden blitt klarere og mer balansert.
Etter noen ukers bruk ser jeg en forbedring i hudens tekstur, spenst og glød. Linjer virker mindre fremtredende, og huden ser generelt sunnere og mer ungdommelig ut. Jeg føler meg mer komfortabel uten sminke, og det er for meg et stort tegn på at et hudpleieprodukt faktisk fungerer.
Lancôme Rénergie Triple Serum er et premiumprodukt, og prisen reflekterer det – men etter min mening er det verdt hver krone. Det føles som en komplett behandling i én flaske, og jeg opplever at jeg trenger færre andre produkter i rutinen når jeg bruker dette jevnlig.
Alt i alt er dette et serum jeg virkelig kan anbefale, spesielt til deg som ønsker både fukt, glød, styrke og en anti-age-effekt uten å gå på kompromiss med komfort eller hudro. Jeg kommer definitivt til å fortsette med dette som en fast del av kveldshudpleien min.