Jeg fikk teste Xlash Brow Gel her, jeg er fornøyd til tross for at jeg ikke fikk tilsendt helt riktig farge.
Først og fremst synes jeg pakningen er utrolig fin, den fremkommer som luksuriøs og føles litt ekstra eksklusiv. Børsten er også svært gjennomtenkt. Den er bøyd og har både en glatt og en børstet side, som gjør det enkelt å først børste gjennom brynene og deretter bruke den flate siden til å forme og legge hårene slik man ønsker.
Gelen tørker ganske raskt og føles ikke sticky, noe jeg synes er et stort pluss sammenlignet med enkelte andre brynsgeler. Den har også god hold, brynene holder seg på plass i den formen man har laget, samtidig som de ikke blir veldig stive eller får et unaturlig «laminert» utseende.
Alt i alt synes jeg dette er en veldig fin bryngel som gjør jobben godt, og jeg liker spesielt kombinasjonen av god hold og et naturlig resultat. Det eneste jeg synes er viktig å være oppmerksom på, er å velge riktig farge til brynene sine, siden fargen har mye å si for hvor naturlig resultatet blir.
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown