/ Jeg fikk teste Too Faced Better than sex Foreplay
Karianne
Beauty Star
18/09/26-11:36
Jeg fikk teste Too Faced Better than sex Foreplay mascaraprimer og dette er min vurdering.  Jeg bruker vanligvis ikke mascaraprimer, så jeg var spent på om denne faktisk ville gjøre en forskjell. Primeren er enkel å fordele, men jeg synes den føles litt tørr på vippene. Jeg har testet den flere ganger sammen med to forskjellige mascaraer. Resultatet har variert litt avhengig av mascara og hvor mye primer jeg har brukt, men jeg opplever dessverre ganske lett at vippene blir klumpete og må separeres etterpå. Jeg får også en del produkt på øyelokket under påføring, selv om dette har blitt litt bedre med øvelse. Med den ene mascaraen synes jeg faktisk helhetsresultatet ble bedre med primer enn uten, så den gjør absolutt noe. Jeg har heller ikke opplevd at vippene føles tunge eller ubehagelige. Jeg opplevde derimot litt sverting på øyelokket gjennom dagen. For meg blir resultatet dessverre ikke godt nok til at det ekstra steget føles verdt det. Jeg foretrekker å bruke en mascara jeg liker alene.
Fortsett å utforske fellesskapet!