Jeg fikk teste Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day serum og har nå testet det over en periode 🧴 Produktet skal reparere og styrke håret, og beskytte håret døgnet rundt samt at det skal gi næring og glans ❤️ Jeg har alltid hatt tykt og fint hår. Jeg har farget det sjeldent og vært forsiktig med stylingverktøy 🪮 Håret har vært sunt og friskt, men plutselig for noen år siden begynte jeg å miste mye hår uten en naturlig årsak 😢 Håret som kom tilbake var tynnere og svakere, og jeg har vært på desperat jakt etter noe som kan få tilbake det sunne håret jeg en gang hadde 🤷🏻♀️ Det er vanskelig å finne mirakelkurer, men jeg har testet mye. Dette serumet fra Redken kan kanskje ikke løse alt, men det kan bidra til at det håret jeg har blir sterkere, ikke brekker så lett og tåler mer påkjenninger. En kjempefordel er at dette serumet har en lett konsistens, og kan brukes både i tørt og fuktig hår. Mange bondingprodukter skal brukes i vått hår før hårvask, pluss at det har lang virkningstid, noe som gjør at jeg ender med å glemme å bruke de eller ikke har tid i hverdagen 🕜 Med Acidic Bonding fra Redken kan jeg ta det i etter hårvask eller i tørt hår, og det må ikke vaskes ut. Det har en frisk, nesten litt maskulin duft. Pakningen er supersmart, med en pumpe som gjør at det er lett å justere mengde produkt. Alt i alt er jeg så langt (etter noen ukers bruk) veldig fornøyd! 👌🏻Det er for tidlig å si om det virkelig endrer hårteksturen og min generelle "hårhelse", men jeg synes det umiddelbart ser sunnere og bedre ut! Og det er jo en god start! 💫