/ Jeg fikk teste Metal DX leave-in moisturizer. Jeg har tynt
Kristin
Beauty Star
05/11/25-20:19

Jeg fikk teste Metal DX leave-in moisturizer. Jeg har tynt fint hår som for tiden har føltes lott tørt ut. Jegg er ikke særlig plaget med knekt hår. Etter å ha brukt denne noen ganger nå kan jeg si den holder det den lover. Håret får glans og blir mykt. Det tynger ikke ned mitt fine hår som alt for lett mister volum. Allerede til neste vask kjenner jeg at håret har mer fukt da det ikke setter seg lukt i håret etter luftkvaliteten ute, serlig når når det er kaldt. I forhold til krus kan jeg ikke si noe men håret mitt blir IKKE statisk elektrisk når jeg bruker denne. Jeg har ikke farget håret så jeg får dessverre ikke testet hvor godt den bevarer hårfargen. Den sier også at håret skal bli lettere å style. Til nå har jeg ikke prøvd det siden håret mitt er UMULIG å style. Dersom jeg en gang styler håret må jeg gi en oppdatering på om den hjalp, til nå har jeg prøvd 1 gang heatless curls, men jeg tror ikke jeg gjorde det stramt nok til at det fikk så god effekt. Alt i alt vil jeg si at den er verdt prisen da den er ikke blandt de dyreste serumene og at den gjør en gid jobb.

L'Oréal Professionnel Metal DX Cream Leave-in 100 ml
L'Oréal Professionnel Metal DX Cream Leave-in 100 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!