Jeg fikk teste Drunk Elephant B-Hydra Intensive Hydration Serum.
Serumet har en veldig lett konsistens som trekker veldig raskt inn. Jeg har kombinasjons hud, og har tidligere tenkt at jeg måtte skaffe meg et serum som ga fukt, nettopp fordi t-sonen ble mer oljete og tydet på at den ikke fikk nok fukt. Denne har virkelig hjulpet med det! Jeg har brukt denne morgen og kveld før fuktighetskrem og solkrem.
Derigjen kan jeg ennå ikke avklare om huden min liker produktet, siden jeg opplever å få en del småkviser noen ganger når jeg bruker det, men ikke alltid. Dette kan kanskje være en tilvennings sak for min hud.
Om jeg skal gi et terningkast vil jeg gi denne 5 av 6. Grunnen er prisen og at jeg føler ikke at den er revolusjonerende i hvordan den gir fukt. Forstå meg rett, dette er et meget bra produkt, men om man kan og er villig kan man kanskje finne et som kan gjøre samme jobben til litt rimeligere pris. Til nå har jeg ikke prøvd mange liknende serum til dette, og dette er definitivt i toppen. Så kanskje det er verdt å ivestere i dette da man vet hva man får og at det faktisk funker, i stedet for å måtte kjøpe fler e forskjellige serum hvor man ikke får brukt dem opp fordi de ikke gir ønsket effekt?
B-Hydra Intensive Hydration Serum 50 ml