/ Jeg fikk teste Dolce & Gabbana Ever Icon Eye Palette 10H
Kathrine
Beauty Star
29/10/25-17:54(redigert 29/10/25-17:55)
Jeg fikk teste Dolce & Gabbana Ever Icon Eye Palette 10H Multi-Finish Day To Night Eyeshadows, og jeg må innrømme at jeg ga fra meg et lite gisp da jeg åpnet den første gang – den er rett og slett nydelig! Paletten er gullforgylt og formet som et hjerte, et lite stykke dekadens akkurat slik man forventer fra Dolce & Gabbana. Inni finner man seks ultrapigmenterte øyenskygger i forskjellige finisher, og på baksiden er det faktisk en guide til hvordan fargene er tenkt brukt – både til dag- og kveldssminke. Jeg fikk nyansen Rose Goddess, som består av vakre rosé- og bruntoner. På min nøytralt-kjølige hudtone er paletten litt varm, men samtidig utrolig flatterende og elegant. Det som virkelig skiller seg ut, er øyeskyggetopperen som er en glitrende skygge som gir den ekstra lille magien og gjør looken komplett. Kvaliteten er jevn og god, skyggene sitter lenge, og det føles nesten som å ha et smykke liggende fremme på sminkebordet. En luksuriøs liten skatt av en palett, både å bruke og å se på! ✨
Fortsett å utforske fellesskapet!