Jeg fikk teste denne solkremen fra Matas striber! Jeg er ikke så fornøyd.. solkrem er noe som er vanskelig for meg å finne, siden de fleste er for klissete eller tykke. Det står at den skal være fragrance free, noe som i og for seg er bra. MEN jeg hadde nok foretrekket om den hadde noe parfyme i seg.... når jeg lukter på den så lukter den skikkelig som akryl maling... ikke godt for en luktsensitiv jente.
Den føles også fortsatt klissete på huden, flere timer etter. Det jeg derimot VAR fornøyd med, var at jeg fikk tilsendt spf50! Det er den spf'en jeg vanligvis bruker😃