Jeg fikk æren av å teste Drunk Elephant sin C-Firma Fresh Day Serum. Har nå testet det noen uker, og totalt sett er jeg fornøyd. Det var første gangen jeg har prøvd noe fra Drunk Elephant, da jeg har følt at de har markedsført seg mot de unge. Innpakningene deres skriker jo ikke luksus, men jeg har alltid oppfattet dem som ganske dyre. Altså ikke vært fristet til å prøve tidligere.
Veldig spesielt at du selv må blande pulver og væske, og følte meg som en kjemiker en liten stund. Synes samtidig at det var en smart metode å gjøre det på, da C-vitamin har lett for å oksidere.
Mitt store problem med dette produktet var lukten, for det lukter som at du har sittet i skogen hele dagen og brent bål. Bållukten ble jeg litt mer vant til etter hvert, men ubehagelig og kvalmende til å begynne med.
Jeg brukte serumet hver morgen. Tok den rett på ren hud, som det første produktet etter rens. Fulgte deretter opp med annet serum og dagkrem. På min hud ble den litt klissete. Måtte ta på veldig lite for å unngå dette. Men huden føles veldig myk og god etterpå, og jeg må si at jeg ser forskjell på huden min. Synes også at den har hjulpet litt på pigmentflekker og de fine linjene. Og generelt på hudkvaliteten.
Totalt sett, så var jeg såpass fornøyd med denne, at jeg tror jeg kommer til å kjøpe den når jeg går tom. Til tross for det negative, så merket jeg en forskjell på huden, og det er nok det viktigste, tross alt.
Jeg har en moden og tørr hud med aldringstegn og pigmentflekker. Solt meg altfor mye, og uten/lav SPF.
C-Firma Fresh Day Serum 28 ml