/ Jeg fikk gleden av å teste Sabrina Carpenter sin Cherry Baby
validert
Kathrine
Beauty Star
20/06/25-07:22
Jeg fikk gleden av å teste Sabrina Carpenter sin Cherry Baby parfyme! 🍒 Jeg har allerede den originale Sweet Tooth, og liker den veldig godt! 🍬Gourmandparfymer er definitivt min favorittkategori innen parfymer og jeg eier eller har prøvd nesten alt som er lansert, vil derfor si jeg er selverklært gourmandekspert! 😅 Kirsebær er en av favorittnotene mine, og jeg har flere kirsebærbaserte dufter fra før (bl.a. Lovefest Burning Cherry fra Kayali og Lost Cherry fra Tom Ford)🍒 Forventningene var derfor høye! 🤞🏻 Flasken er leken og morsom med et sjokoladeinspirert design, selv om det ser noe billig ut da det er laget i rød plast 🍫 Ved første spray lukter den umiddelbart veldig søtt, og kanskje litt kunstig godteri-kirsebær 💦 Den går deretter over i en litt mer syrlig og frisk note, som jeg personlig er identisk med rabarbrapai! 🥧 Deretter går den over i en mer subtil, diskret amber-duft 🪸 Litt varm, søt og mer sofistikert enn topp- og hjertenotene 💞 Den er derfor ganske anvendelig til tross for sin sterke åpning! 😊 Hvis du liker fruktige, søte parfymer og ikke minst om du liker kirsebærnoten anbefaler jeg å gi den et forsøk! 🩷 Prisen er jo også ganske snill! 💵🙌🏻
Cherry Baby EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!