Jeg fikk denne skjønnheten i posten etter å ha blitt valgt ut som en av de heldig som fikk teste produkter fra Lancome. Jeg har tidligere prøvd øyekremen i samme serie, Triple Serum Eye, med gode resultater. Det var derfor veldig spennende å få prøve Retinol Serumet.
Serumet skal hjelpe å redusere rynker og porer samt bidra til bedring av elastisiteten i huden. Ved førstegangs bruk må du gjerne trykke et par ganger før du får riktig mengde produkt. Jeg hadde samme opplevelsen med øyekremen, uten at det påvirker kvaliteten. Produktet har en lett konsistens som raskt trekker inn i huden noe som er et stort pluss da mange serumer og kremer fort blir liggende utpå huden. Det må nevnes at serumet er parfymert og kanskje derfor ikke ideelt til veldig sensitiv hud.
Om retinol er nytt for hudpleierutinen din, så er dette er veldig fint produkt å bruke i tilvenningsperioden. Stort pluss for vitamin C og peptides i samme produkt.
Kjempe fint produkt som opplevelse luksuriøst med innpakning og kvalitet på serumet. Jeg gleder meg til å se hvordan det påvirker huden min etter mer bruk.