/ Jeg fikk denne i posten forrige uke og var rask med å prøve
Emilie
Beauty Pro
10/05/26-09:26
Jeg fikk denne i posten forrige uke og var rask med å prøve den ut. Det er kun 1 maske i hver pakke, så her er det viktig at man opplever, om ikke et dramatisk, et resultat etter første bruk. Masken er enkel å påføre og det er masse produkt på den. Den satt som støpt i 20 minutter og den var avkjølende og behagelig å bruke. Den er tilsatt parfyme så ved veldig sensitiv hud rundt øynene så bør du være litt obs. Jeg har sensitiv hud, men tålte denne fint. Ved fjerning av masken masserte jeg forsiktig inn produktet rundt øynene, både over og under. Den etterlater huden hydrert og hjalp godt på å vekke opp litt trøtte øyne. I hvilken grad den har en anti-aging effekt er litt vanskelig å si etter bare en gangs bruk. Jeg har brukt flere andre produkter fra Filorga og syntes det er et godt merke som leverer, så det er spennende å få prøve masken. Masken er litt dyr om man skal bruke disse flere ganger i uken. De anbefaler 3 ganger i uken, men da blir det raskt en del penger. Det jeg vil si derimot er at denne er gull om du trenger en "boost" før du skal noe spesielt hvor du vil presentere deg selv med ekstra glød. På kvelden eller morgenen før f.eks. et bryllup, bursdagsfeiring, julebord eller bare en pamper-me kveld hjemme i sofaen så er denne god! PS. Tips! Etter bruk så er det fremdeles en god del produkt i selve pakningen til masken. Det brukte jeg på kvelden og morgenen neste dag.
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!