Jeg er så utrolig glad for å ha fått nyheten Calvin Klein Euphoria Magnetic Elixir 💖🎀 Jeg hadde kjempelyst til å prøve den, men har ikke sett den i fysiske butikker ennå. Jeg har jo nevnt mange ganger før hvor godt jeg liker den vanlige versjonen av Euphoria, så det var veldig, veldig spennende å bli kjent med årets nye tilskudd i linjen. Og hvis jeg skal sammenligne dem, så har Magnetic Elixir en mer ungdommelig, feminin og sommerlig karakter. Den mangler den tørrheten, bitterheten som finnes i den klassiske Euphoria. I stedet har den en tydelig fruktighet som etter hvert utvikler seg til å bli mer kremet, floral og preget av vanilje.
Rosalía er forresten ansiktet utad for denne kampanjen, noe som forklarer duftens karakter perfekt - den er en miks av dristighet, ungdommelighet og latinamerikansk varme.
Siden dette er en elixir-versjon, varer den hele dagen og vel så det. Men ikke forvent en veldig kraftig sillage, for den er mer intim. Det skyldes ambrette, som har veldig tunge molekyler. De formelig fester seg til huden og fordamper sakte på grunn av kroppsvarmen. Jeg tror også den vil egne seg kjempefint til layering
Jeg liker dette formatet veldig godt, da det er superpraktisk når man vil bli kjent med en ny duft, og i tillegg er den enkel å ta med seg overalt.
Jeg er kjempefornøyd, tusen takk, @KICKS 💘
Euphoria Magnetic Elixir Parfum Intense 100 ml