jeg er så heldig å ha blitt valgt som tester på Genesis – Anti Hair-Fall Serum.
dette produktet har jeg ha villet teste i lang tid nå, men har aldri gjort d mest pga. prisen. har også hørt masse bra om dette serumet som f.eks. at det hjelper med hårtap. noe jeg sliter ekstremt mye med, så dette produktet passet perfekt at jeg kunne få prøve.
Jeg har veldig sensitiv hodebunn så jeg var veldig skeptisk når jeg først skulle teste dette serumet, men jeg fikk ingen negative resultater. Jeg har også veldig tørt hår og hodebunn, og dette føler jeg også ble bedre etter å ha startet med Kerastase sitt Genesis – Anti Hair-Fall Serum.
Nå har jeg gått på dette serumet i ca 2 uker hver morgen, så jeg har altså ikke gått på dette serumet så lenge enda. Men jeg er positivt overrasket. Jeg merker allerede at jeg ikke mister like mye hår når jeg dusjer. ikke så mye, men nok til at jeg merker det. Håret mitt føler jeg har fått mer fukt også.
Jeg har også sett flere si at de får fett hår av dette serumet. Å nei, Ikke i det hele tatt! selvfølgelig, med en gang du påfører det vil d være vått i håret men jeg syns det tørker fort inn. Å blir ikke fett i det hele tatt. Dette tror jeg også har mye med om man bruker det riktig og har riktig mengde da du påfører, ikke tar for mye osv. Da kan du nok føle at du får fett hår.?
Lukten kan minne litt om en manne parfyme, eller en litt maskulin lukt, men personlig liker jeg godt lukten. Noen vil nok syntes den har en litt stekt lukt kanskje, men jeg likte den overraskende godt.
Jeg personlig likte dette serumet og har hatt en positiv opplevelse til nå. Jeg kommer til å fortsette å bruke dette serumet siden jeg allerede ser at den har gjort en forskjell på mitt hår!🤍