/ Jeg er absolutt ikke noen makeup "master" men jeg elsker å
validert
Marisol
Beauty Star
11/01/25-18:24
Jeg er absolutt ikke noen makeup "master" men jeg elsker å prøve nye produkter og prøver alltid få til den beste basis makeupen sånn at huden min ser naturlig og så flawless ut som mulig 😊 Jeg har ikke mye erfaring med light reflecting pudder men har alltid hatt lyst å teste det ut. Første inntrykket mitt er at dette pudderet her er jo kjempe enkelt å bruke, til og med for meg, en absolutt nybegynner. Jeg påførte først bare skincare, så makeupkrem og annen basis sminke. Så la jeg NARS pudderet over i på de plassene i ansiktet jeg ofte blir litt blank og shiny. Enkelt og legge på og det kjennes lett ut på huden, og absolutt ikke "kakete" eller lignende. Jeg har teksturert hud så er alltid veldig vanskelig for meg å finne produkter som ikke blir for synlige eller legger seg i porene mine. Så her er jeg veldig fornøyd. Finishen er verken matt eller glossy, helt naturlig noe som er perfekt for meg og min hud. (Jeg har tørr hud så det at produkter blir alt for matt er ofte et problem,samtidig som jeg da blir shiny etter flere timer) Det ferdige resultatet så kjempefint ut og jeg føler at det nesten har en utglattende effekt også. Etter ca 6 timer (når jeg normalt begynner å bli veldig shiny) så syntes det ikke i det hele tatt på huden min. Og jeg tok da bare litt produkt over pannen for å glatte over der det var litt synlig når jeg lente meg inntill speilet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd. Har testet det ut nå mange ganger iløpet av uka og samme resultat hver gang. Produktet er også veldig drøyt i bruk, så jeg kan se for meg at det vil vare lenge, noe som er ganske viktig for meg når jeg kjøper litt dyrere produkter. Så føler absolutt at man får kvalitet for det man betaler. Skal absolutt legge til dette produktet fast i sminke rutinen min 😊
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal
Fortsett å utforske fellesskapet!