/ Jeg ble så heldig og fikk mulighet til å teste Bondi Sands
Validert
Ewelina Marta
Beauty Pro
01/10/24-07:41(redigert på 01/10/24-07:58)
Jeg ble så heldig og fikk mulighet til å teste Bondi Sands Daily Moisturising Face SPF 50+ og dele med dere min erfaring.😊 Jeg begynne med det at dersom dere er som meg, stor fan av Bondi Sands på grunn av amazing lukt av deres produkter så blir dere skuffet med denne her. No fragrence. Neste steg pakning. Dette er 75 ml så jeg ville tro det er så mye som en familie på 4 behov for ansikt SPF på en ukers sydenferie. 50 ml er vanligvis for lite og 100 for mye. Samtidig 75 ml kan lett gå inn i håndbagasje. Stor pluss. Etter åpning man kan oppbevare produktet i 12 måneder. 👍 Når det gjelder konsistens er mye lettere enn krem og man trenger ikke så mye produkt, men det er viktig å riste den godt før bruk. Den har ingen fysisk faktor så man får ikke hvitt filter på ansiktet etter brukt. Bondi Sands er australsk merke som er opptatt av beskytelse av Great Barrier Reef. I følget forskning SPF produkter kan ødelegge denne men Bondi Sands mener at deres produkt skader ikke koralrev. ❤️💚💙 Siden jeg fikk denne i posten ved slutten av September var det litt vanskelig for meg å teste selveste SPF, så her må vi tro på det som står på pakning at faktor er 50+😅. Bondi Sands påstår også at denne er 4 timer water resistant. Det hadde jeg mulighet å teste. Etter litt over en time svømming følte jeg litt av produktet på ansiktet men jeg har det vanskelig å tro at den ville holde 4 timer intensiv svømming og dykking. 🙂 Min ultimate test av SPF er hvordan mine øyne reager på det. Jeg har ekstremt sensitive øyne og ofte SPF kremer gjorde at jeg fikk vond i øyne. Jeg er glad til å melde at det ikke var tilfelle med Bondi Sands Daily Moisturising Face SPF 50+. Jeg testet produktet alene og på sykkeltur hvor jeg svettet mye og mine øyne reagerte ikke. Jeg testet også produktet under make up og den fungerer veldig fint. Make up holder seg hele dagen og ser fresh ut. Etter ca. en uke testing ser jeg litt at mine porer blir litt tettere. Men når jeg sammenligne det med andre SPF-er er det ikke katastrofe. Alt i alt anbefaler jeg Bondi Sands Daily Moisturising Face SPF 50+. Den virker som veldig fint og enkelt å bruke krem med høy solfaktor.
Jeg ble så heldig og fikk mulighet til å teste Bondi Sands
Jeg ble så heldig og fikk mulighet til å teste Bondi Sands - 2
SPF50+ Fragrance Free Daily Face Lotion 75 ml
SPF50+ Fragrance Free Daily Face Lotion 75 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!