/ Jeg ble så glad da jeg fikk teste Ole Henriksen sitt nye
Kathrine
Beauty Star
07/06/26-20:49
Jeg ble så glad da jeg fikk teste Ole Henriksen sitt nye leppeprodukt! 💄 Jeg elsker Ole Henriksen og har mange av leppeproduktene hans fra før, men disse var helt nye og skulle ha en kjølende, "plumping" effekt👄 Av erfaring synes jeg at enkelte plumping-produkter kan være både smertefulle og direkte ubehagelige på leppene, så jeg var ekstra spent på hvordan denne ville føles. Ville den gi den brennende, stikkende følelsen, eller være mer behagelig? Heldigvis var det sistnevnte! Jeg fikk absolutt ikke følelsen av vepsestikk, men heller en lett kjølende effekt (ikke forvent isbit-kulde – så "cooling" var den ikke 😅). 🧊 Produktet skal dufte av melon, men jeg synes ikke duften var spesielt fremtredende. Det lukter litt, men ikke intenst. Den kunne gjerne luktet enda mer, for jeg elsker melonduft! 🍉 Fargen ser veldig rosa ut når du klemmer produktet ut av tuben, men på leppene blir den overraskende transparent og veldig flatterende. Jeg synes faktisk leppene mine både ser og føles fyldigere ut etter bruk, og jeg er skikkelig positivt overrasket! Dette kommer garantert til å bli mitt go-to leppeprodukt i sommer! 😍
Fortsett å utforske fellesskapet!