🥳🥳🥳🥳
Ja, jeg må begynne sånn, for jeg er blown away av disse øyepatchene fra Peter Thomas Roth! Jeg bare lo da jeg så at jeg skulle få teste disse, for jeg har en mindre positiv holdning til slike patch-produkter, og har aldri kjøpt noe slikt. Men nå er jeg omvendt! For det var en veldig synlig effekt på linjene under øynene, mer enn jeg kunne forestilt meg. Jeg har lagt med et bilde av før/etter, men bildet er veldig nærbilde, så det ser ikke så lekkert ut, men poenget er de fine linjene som på magisk vis forsvant.
Selve forpakningen er solid og gir inntrykk av god kvalitet. Pinsetten fungerer godt, og settes fast i lokket så den ikke ramler ut neste gang lokket åpnes. Patchene har ulike former for å passe rundt i ansiktet og under øynene. God passform på de. Jeg fikk ingen synlige resultater i ansiktet, men der har jeg ikke så tydelige linjer i utgangspunktet. Det er på den sarte huden under øynene at produktet gir effekt. Patchene er myke og behagelig kjølende å ha på, og på meg trakk all fuktighet fra patchene rett inn i huden, altså ikke noe overflødig kliss etterpå. Bare superskjønne å ha på, og så utrolig gøy å se resultatet!
Her er det bare å klikke den inn i favorittlista (og vente på neste rabattkupong 😅 )
FIRMx Collagen Hydra-Gel Face & Eye Patches