/ IDA WARG Cocoa Self-Tanning Mousse En anmeldelse av Ida
Validert
Rebecca
Beauty Pro
13/06/24-19:50(redigert på 13/06/24-20:02)
IDA WARG Cocoa Self-Tanning Mousse En anmeldelse av Ida Warg’s selvbruning fra påføring til dagen etter/resultat. For å se hvor mørk selvbruningen blir, valgte jeg kun å smøre en legg for å se forskjell. Ta det med i betraktning av denne anmeldelsen. I tillegg hadde jeg på fuktighetskrem ca. en time før jeg påførte selvbruning.  Første jeg la merke til var lukten. Den lukter veldig godt. God blanding av vanilje og kokos. Aldri luktet en så god selvbruning før! Kunne hatt den som parfyme. Skummet tørker fort inn i votten, så det er bare å pumpe 2 pump, og smøre utover. Føles fuktighetsgivende. Dog, tar litt tid før den tørker på huden, så man føler man ikke må skynde seg å smøre utover kroppen. Når den har tørket inn, kan man trygt legge deg i senga. Dagen etter (9 timer, burde være på i 12 timer i følge bruksanvisningen, men skulle tidlig på jobb): Da jeg våknet så en en stor forskjell. Veldig fin brunfarge, som om jeg har vært lenge i sola. Lukten hadde forsvunnet (ingen overraskelse) på morgenen. MEN da jeg skulle skylle av selvbruningen, luktet det veldig typisk selvbruning. Ingen lukt etter dusjingen/satte seg på kroppen. Og det er bra, etter min mening. Jeg liker ikke den typiske selvbruningslukta, så jeg er veldig glad for at det luktet slik kun når jeg skulle dusje den av. Verken noe før eller etter. Og før/ved påføring; lukta den sykt godt, som jeg har skrevet tidligere.  Jeg ser en fargeforskjell, men i forhold til den andre leggen, er den ikke veldig stor. Jeg har også blitt naturlig brun tidligere i sommer, så kan hende det hadde vært større forskjell om jeg hadde prøvd den i vinter. Jeg smurte ikke foten, så man ser tydelig skille, og dette var med vilje. Øverst bak på leggen er jeg usikker på hva som har skjedd (se siste bildet). Fargen har i alle fall ikke satt seg. Ingen avfarging til sengetøyet, som jeg er positivt overrasket over.  Votten er veldig myk og god. Enkel å påføre med! Føles luksuriøs og med god kvalitet. Alt i alt, synes jeg Ida Warg’s selvbruning og vott var veldig god! Elsket lukten, så der er den 10/10. Tusen takk for at jeg fikk testet produktet! Det var veldig gøy å eksperimentere, og jeg elsker å teste ut nye produkter å dele mine erfaringer rundt det. Håper dere synes det var nyttig selv om det ble litt langt<3
IDA WARG Cocoa Self-Tanning Mousse  En anmeldelse av Ida
IDA WARG Cocoa Self-Tanning Mousse  En anmeldelse av Ida - 2
IDA WARG Cocoa Self-Tanning Mousse  En anmeldelse av Ida - 3
IDA WARG Cocoa Self-Tanning Mousse  En anmeldelse av Ida - 4
IDA WARG Cocoa Self-Tanning Mousse  En anmeldelse av Ida - 5
Cocoa Self-Tanning Mousse 150 ml
Cocoa Self-Tanning Mousse 150 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!