/ Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream er en lett
Maria
Beauty Star
26/01/26-19:42

Hydra Glow Vitamin C Radiance Boosting Gel Cream er en lett og frisk dagkrem som passer godt for normal til kombinert hud som trenger fukt og glød uten tunge produkter. Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk på grunn av den geléaktige konsistensen, siden jeg ikke forventet at den skulle gi så mye fukt.

Jeg har brukt kremen daglig om morgenen på ansikt og hals etter rens, både alene og under sminke. Den trekker raskt inn i huden, føles behagelig og fungerer svært godt som base uten å føles klissete.

Allerede ved første påføring føltes huden myk og godt hydrert, noe som overrasket meg positivt. Etter noen dagers bruk merket jeg at huden så jevnere ut og fikk en fin, naturlig glød, samtidig som den føltes mer balansert.

Det jeg liker best med kremen er at den gir mye fukt til å være så lett, og at huden holder seg fresh gjennom hele dagen. Eneste lille minus er at veldig tørr hud kan ha behov for et ekstra fuktlag, spesielt i vinterhalvåret.

Alt i alt er dette en lett, men effektiv dagkrem som gir god fukt, styrker hudbarrieren og gir huden en sunn og strålende glød ✨

Fortsett å utforske fellesskapet!