/ Hverdagsluksus og 8-timers søvn i en pakke? Er så imponert
Elea
Beauty Pro
12/12/25-16:59

Hverdagsluksus og 8-timers søvn i en pakke?

Er så imponert over HydraDepuff Gel Eye Patches fra BeautyAct som jeg var så heldig å få teste! Dette er første gang jeg prøver noe fra BeautyAct, men det blir absolutt ikke siste.

Jeg har tørr og litt sensitiv hud, så er alltid litt skeptisk til produkter som skal rundt øynene der huden er litt ekstra tynn og skjør. Null problem eller negative reaksjoner med disse. De har den perfekte mengden serum rundt seg, så de gir god effekt samtidig som de sitter godt. De fukter godt, lindrer hevelse, kjøler ned og gir en oppkvikkende, oppstrammende og litt airbrush-effekt under øynene. Hva mer kan man be om? Jeg er veldig glad i å bruke øyemasker - og bruker det ofte. Problemet med mange typer er at de ikke blir sittende der de skal, men sklir rundt i ansiktet. Jeg vil kunne bruke disse mens jeg har en avslappende og stillesittende spakveld hjemme, men jeg vil også kunne bruke de mens jeg multitasker og spiser frokost, bretter klær eller vasker badet - uten at de flytter seg rundt eller faller av. Denne testen bestod de med glans! Og når vi snakker om glans så er disse øyemaskene så estetisk fine; gjennomsiktige med litt glitter.

Denne 5-pakningen inneholder fem individuelle pakninger med et par øyemasker, så de tar ikke mye plass og er supre å ta med seg på f.eks. reise. Anbefaler å oppbevare de i kjøleskapet for en liten ekstra boost og depuffing, men de fungerer veldig godt uavhengig av dette.

HydraDepuff Gel Eye Patches 5 pairs 5 pairs
HydraDepuff Gel Eye Patches 5 pairs 5 pairs
Fortsett å utforske fellesskapet!