Heyy, har vært så heldig å blitt valgt ut for å teste Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment produktet!✨
Håret mitt er bleket, så det kan lett bli litt tørt og frizzy, spesielt i tuppene. Jeg er alltid ute etter noe som kan gi masse pleie uten å tynge.
Dette produktet er en fast favoritt jeg bruker hver gang jeg vasker håret! Jeg påfører det i håndkle tørket hår, mest i lengdene, og lar det bare sitte i. Har faktisk brukt den i flere måneder nå🌸 dette er ikke første tuben, for å si det sånn!
Førsteinntrykket mitt var at kremen er lett og deilig, og håret suger det til seg uten å bli klissete. Duften er såå god, ren og litt luksuriøs😜. Håret blir mykt og mye lettere å gre ut med en gang.
Etter bare en uke merket jeg at håret var mindre brusete og så sunnere ut. Nå føles det sterkere, glattere og mye mer “friskt”♥️. Jeg føler det virkelig har hjulpet med å bygge opp håret!
Elsker at det både pleier og beskytter mot varme, to-i-ett! Det gjør at jeg slipper å bruke flere produkter. Minuset er kanskje at jeg skulle ønske tuben var større, for jeg bruker den ofte og håret mitt begynner å bli langgttt😍. Men den er verdt hver eneste dråpe!
Dette er et av de få produktene jeg alltid kommer tilbake til. Hvis du har behandlet eller tørt hår og trenger litt ekstra kjærlighet prøv denne! Den har virkelig vært en game changer for meg.✨🫶🏼