Helt Nydelig og veldig frisk duft . Sprayen er en Forfriskende, lett og kjølende spray som var enda bedre etter den ble oppbevaret i kjøleskapet. Denne var extra digg i sommervarmen, rett og slett avkjølende og Oppfriskende. Har ikke prøvd med sminke da jeg bruker det svært skjeldent men ja ser for meg at denne er god å ha på som et forfriskende underlag også.