/ Heldige meg ble plukket ut til å teste Rénergie H.C.F.
Validert
Emilie
Beauty Pro
12/06/24-13:18
Heldige meg ble plukket ut til å teste Rénergie H.C.F. Triple Serum fra Lancôme og følgende er min erfaring med produktet etter noen uker; Serumet inneholder mange goodier som blandt annet hyaluronsyre, c-vitamin, niacinamid og f-vitamin. Konsistensen på produktet er som en lotion og det trekker derfor raskt inn. Det som imponerte meg mest var effekten på fine linjer da de er åpenbart redusert. Det overrasket meg da jeg ofte syntes produkter lover mer enn de leverer, men dette produktet leverer! Dype linjer krever nok lengre tid med behandling for oppnå en god effekt, men jeg har god tro på at det vil være effektivt for det også. Jeg skal fortsette å bruke produktet fremover og kan oppdatere om noen uker. Jeg syntes serumet fungerte utmerket under sminke, nettopp fordi det er så lett konsistens på, og jeg syntes også det er en fordel nå som sommeren er på vei. Et lett serum som trekker raskt inn og som gjør jobben. Mitt eneste minus er at da serumet er fordelt inn i 3 "kammer" slik at ingredienser ikke blandes før påføring, så tok det noen ekstra pump for å få alle tre ingrediensene ut samtidig, men det var bare de 2 første påføringene. Kan med glede anbefale dette produktet, spesielt om du ønsker et øye-serum med lettere konsistens som fungerer godt under sminke og dersom du ønsker hjelp med fine linjer rundt øynene. Ps. Lite tips; bruk serumet på fine linjer rundt munnen, det fungere like bra der!
Heldige meg ble plukket ut til å teste Rénergie H.C.F.
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!