/ Hei! I mai fekk eg tilsendt Redken sitt Acidic Bonding
validert
Aase
Beauty Star
05/08/25-15:34
Hei! I mai fekk eg tilsendt Redken sitt Acidic Bonding Leave-in Treatment, og har no fått testa det på mitt bleika hår; som fort blir tørt og frizzy på sommaren. Eg har brukt behandlinga sammen med shampoo, conditioner og 5-minute rescue mask i samme serie. Eg har nytta heile serien sidan mai, og må sei eg er positivt overraska! Som sagt har eg frizzy, tørt, ødelagt og bleika hår, og på sommaren pleier eg å merke ekstra godt til dette. På mitt hår, har denne serien gjort underverk. Eg kjenner effekt av ingridiensene frå første bruk, og har over dei siste månadane merka stor forskjell på håret mitt. Meir glans, ikkje knekt av meir, enklare å børste, og kjennes sunt ut. Leave in produktet er ikkje tungt på håret, og har ein nydelig, men ikkje for sterk lukt. Produktet har eg tatt i nyvaska hår, før hårolje. Håret har ikkje vorte frizzy verken av lufttørking eller hårføner, noko som vanlegvis er eit problem hjå meg. Kan absolutt anbefale dette produktet, og resten av serien til andre som har problem med livlaust, «ødelagt» og bleika hår!!😍
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Fortsett å utforske fellesskapet!