Hei folkens ✨ Denne gangen var jeg så heldig å få teste Boss Bottled Beyond Deo Stick!
Litt fun fact om meg: jeg er egentlig kvinne, men jeg har alltid likt herreduftene til Boss – spesielt Bottled-serien. Jeg synes generelt de lukter utrolig godt, og jeg har faktisk brukt Boss sine deosticks tidligere også.
Jeg har prøvd både sprayvarianten og stick-versjonen før, og personlig føler jeg ofte at herredeodoranter holder mye lengre og er mer svetteresistente gjennom dagen. Til vanlig har jeg brukt den klassiske Bottled-versjonen, så det var gøy å få teste den svarte Beyond-versjonen denne gangen.
Konsistensen føles veldig lik den originale etter min mening – lett og behagelig på huden, glir enkelt på uten å føles klissete eller tung. Den gir en veldig ren og komfortabel følelse uten å legge igjen et tykt lag produkt.
Når det gjelder duften merker jeg forskjell: den vanlige Bottled opplever jeg som litt mildere og nesten litt mer unisex, mens Beyond definitivt går mer i en tydelig herreduft. Men det gjør meg egentlig ingenting – jeg synes fortsatt den lukter skikkelig godt.
Hvis jeg skal gi én generell anbefaling, så er det faktisk å teste herredeodoranter hvis dere ikke har gjort det før – jeg opplever ofte at de holder overraskende mye lengre gjennom dagen 🙌
Boss Bottled Beyond Deodorant Stick