Hei dere fine & inspirerende folk her inne i Beauty Talks 👋🏻
Jeg har vært så utrolig heldig å få teste et nytt produkt (for meg) fra et av mine favorittmerker, nemlig Ole Henriksen 💚 Produktet er Pout Preserve Peptide Lip Treatment!
Og altså WOW, denne har blitt en ny favoritt som jeg har blitt avhengig av 👏🏼 Jeg har testet den grønne, som heter Chiller Lime Coconut 🍋🟩🥥
Først og fremst er forpakningen i øynefallende og fresh! Og aplikatoren gjør jobben sin 💚
Ved påføring kjenner man umiddelbart en kjølende effekt og produktet føles ikke klissete på leppene. Leppene føles definitivt mer fyldig og definert, og over tid (ca 1 uke) gir den resultater. Samtidig gir den næring og fuktighet, og for meg som jobber som sykepleier må den alltid være med i lomma på jobb 💚 Leppene føles myke og plumpet. Fargen er nøytral og gir en fin glans ✨
Duften må vi også snakke om, for WOW den lukter amazing! Den dufter tropisk sommer og friskt, og man kjenner igjen kokos og lime lukten- men den er ikke kvalmende i mine øyne 🥥🍋🟩 En perfekt kombo av søt og syrlig! I tillegg inneholder den mango- og kokumsmør, mynteolje og andre peptider.
Dette har blitt min nye favoritt som er verdt hver enste krone- og nå er den også på salg 💸
Kan virkelig anbefale å teste denne om du ønsker et perfekt ultra nærende leppeprodukt nå på høsten og mot vinteren 💚🍋🟩🥥
Lip Treatment Pout Preserve Orange