/ Hei alle fine inne på BeautyTalks 👋🏼🤍 Jeg har vært så
validert
Silje
Beauty Star
04/11/24-02:23(redigert 04/11/24-02:30 )
Hei alle fine inne på BeautyTalks 👋🏼🤍 Jeg har vært så utrolig heldig å få teste Water Drench Hyaluronic Cloud Rich Barrier Moisturizer fra Peter Thomas Roth i noen uker nå. Og WOW for en drøm av en krem! Var veldig spent på å teste denne da jeg aldri har prøvd noe fra merket tidligere, men hørt mye positivt. Først kort om min hud: ung hud, kombinert, men mer tørr nå på høsten & mot vinteren og rødhet. Tidvis noen urenheter også i en travel hverdag som småbarnsmor i jobb som sykepleier og med totalrenovering på hjemmebane. Først og fremst er krukka delikat og pen- gjør seg godt på badehylla 💫 Den kommer også i en forpakning og selve krukka har et beskyttelseslokk inni seg. Kremen skal gi dyp hydrering, glød og forsvaret til hudbarrieren skal styrkes ✨ Den beskytter mot uttørking og ytre faktorer som kan belaste huden. Samtidig har formelen egenskaper som skal øke hudens elastitet, fylde og fasthet. Og dette føler og opplever jeg at den gjør! Konsistensen og teksturen er magisk ved påføring, den smelter virkelig inn i huden som en gel og har en behagelig kjølende effekt. Må oppleves! Den dufter rent og nøytralt da den er parfymefri og passer alle hudtyper, og dette er et stort pluss for deg dersom du har sensitiv hud. Resultatet ved bruk er en sunn og ungdommelig glød, og tørrhet, fine linjer og rynker reduseres 🤍 Denne har virkelig vært en lifesaver i min hverdag og jeg bruker den daglig, og har den med meg på jobb på lange vakter og nattevakt 🤍 Føler at huden er godt fuktet og at den varer lenge 💫 Samtidig som man føler seg freshere med en nydelig glød som den gir ✨  Når det gjelder pris så er den absolutt verdt hver krone med tanke på kvalitet og egenskaper! Den er drøy i bruk, og man trenger ikke mengder for å føle at den gjør jobben sin 👏🏼 Kan virkelig varmt anbefale denne om du er på utkikk etter en ny krem- dette har blitt en favoritt hos meg og den er blitt en del av min hudpleierutine 🤍
Water Drench® Hyaluronic Cloud Rich Barrier Moisturizer 50 ml
Water Drench® Hyaluronic Cloud Rich Barrier Moisturizer 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!