/ đŸ’†â€â™€ïž HĂ„rpleie som faktisk leverer: Acidic Bonding
validert
Marte
Beauty Star
21/05/25-06:37
đŸ’†â€â™€ïž HĂ„rpleie som faktisk leverer: Acidic Bonding Concentrate 💛✹ Jeg var sĂ„ heldig Ă„ fĂ„ teste Acidic Bonding Concentrate fra Redken og mĂ„ fĂ„ dele min opplevelse med dette stjerne produktet! Jeg har testet mye forskjellig for hĂ„ret mitt, men dette produktet har virkelig overrasket meg positivt đŸ’« 🧡 Jeg har langt, glatt hĂ„r som lett blir tĂžrt i tuppene – spesielt etter fĂžning og vinterkulde 🧊💹 HĂ„ret mitt trengte noe som kunne gi pleie, styrke og fuktighet uten Ă„ tynge. 🧮 Jeg bruker det som leave-in – fĂžr jeg fĂžner hĂ„ret fordi det er varmebeskyttende, og noen ganger ogsĂ„ fĂžr leggetid. Da fletter jeg hĂ„ret etter pĂ„fĂžring, og vĂ„kner opp med mykt og hĂ„ndterlig hĂ„r đŸ™ŒđŸ’€ 👃 Konsistensen er *perfekt* – ikke for tykk, ikke for tynn, og absolutt ikke klissete. Den fordeler seg lett i hĂ„ret (tips: bruk bĂžrste!), og duften er mild, ren og deilig đŸŒżđŸ•Šïž ✹ Allerede etter noen dager fĂžltes hĂ„ret merkbart mykere og mer fuktet. Etter en uke sĂ„ jeg en tydelig forskjell pĂ„ tuppene – mindre frizz, mer glans og et sunnere utseende đŸ’‡â€â™€ïžđŸ’§ 👍 Lett konsistens, effektiv fukt, og at det ikke gjĂžr hĂ„ret fett – YES! 🙌 👎 Kunne gjerne hatt en pumpe – det gjĂžr det litt enklere Ă„ dosere 💡 🌟 Kort oppsummert - en ny favoritt i hĂ„rpleierutinen min! HĂ„ret mitt fĂžles sterkere, mykere og ser sunnere ut – og det uten masse produkter eller stress. Perfekt for deg som vil ha synlige resultater uten kompliserte rutiner đŸ€ #redken #acidicbondingconcentrate #hĂ„rpleie #frisĂžrfavoritt #glossyhair #nordichaircare #healthyhairjourney
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Fortsett Ă„ utforske fellesskapet!