Har nå testet denne maskaraen 5 ganger, og er kjempe fornøyd! Første og Andre gangen ble vippene klumpete, men var pga den var helt ny (noe som jeg har lagt merke til er vanlig med maskara).
Den gir lengde og volum. Når du har brukt den et par ganger, så slutter den å være klumpete. 2 lag er nok, men ingen problem å legge flere.
Har også prøvd å fjerne den med 4 forskjellige metoder, så folk som er interessert vet om deres 'sminke fjerner metode' fynker bra på denne.
1.Lunket vann på en makeup remover klut.
~Dette er den beste metoden å fjerne det på. Lunket vann står også på pakkningen som hvordan du fjerner det, og i min mening er det helt korrekt! Gikk av veldig enkelt, bare husk og legg kluten under vippene, pga det er der produktet er.
2.Olje sminke fjerner og tatt vekk med lunket vann på en klut.
~Dette er ant beste metode. Jeg tror hvis olje cleanser ikke irriterer øynene dine, så du kan komme deg helt ned på vippene, da vil dette vær det beste for deg.
3.Micellar water på en liter klut.
~Denne fynker okei, men må gni en del for at det skal komme av. Jeg ble rød på øynene etter denne metoden.
4.Sminkefjerner cleansing wipes.
~Denne metoden er verst. Vippene mine var så vonde etter på (i hårsekkene), og føltes ut som jeg rippet dem av, selvom jeg var forsiktig.