/ Har fått testet Matas Striber Sun Lotion 50! Veldig fornøyd
Birgitte
Beauty Pro
03/06/26-17:43
Har fått testet Matas Striber Sun Lotion 50! Veldig fornøyd med denne solkremen. Den trekker raskt inn i huden uten å føles klissete eller fet, og er enkel å smøre jevnt ut. Jeg liker også at den er parfymefri og føles behagelig på huden gjennom dagen. SPF 50 gir god beskyttelse, samtidig som huden føles myk og fuktet.☀️
Fortsett å utforske fellesskapet!