Har fått testet Matas Striber Sun Lotion 50!
Veldig fornøyd med denne solkremen. Den trekker raskt inn i huden uten å føles klissete eller fet, og er enkel å smøre jevnt ut. Jeg liker også at den er parfymefri og føles behagelig på huden gjennom dagen. SPF 50 gir god beskyttelse, samtidig som huden føles myk og fuktet.☀️