Hadde på meg Ida warg self -tanning mousse i litt over 12 timer før jeg dusjet den av. Jeg tok kun fargen på beina, da jeg er litt ny med selvbruning og syntes det er greit å teste på beina først for å se hvordan produktet virker. Syntes produktet luktet godt da je smøret det utover og det var veldig lett å ta på sammen med hansken. Vil nok si at den typiske selvbrunings lukten kom mer og mer fram når jeg hadde hatt den på en stund. Syntes fargen kanskje ble litt mørk på meg da je er veldig lys i huden, men vil tro at 6-8 timer vil gi meg ønsket farge resultat, dor ble litt mye med over 12 timer. Etter at jeg skyldte av fargen, så ble det en veldig fin og gylden farge, så vil absolutt prøve den mer til jeg finner ut hvilke tid som er perfekt for meg å ha den på☺️ Må å øve meg litt mer på å få det fint på tær og føtter, så je ikke var helt nøye nok der denne gangen. Syntes at hansken var veldig myk og god og jeg vil anbefale alle til å bruke hansken istedenfor hender både for at det blir finere resultat og mer effektivt. Så om man ønsker en litt mer solkysset brunfarge så er denne perfekt, den ihvertfall det på mine bleike bein. 10/10 recommend🌸