/ Got2B sin Dry Shampoo Mist Har vært så heldig å fått testet
Malin
Beauty Pro
21/06/26-20:42
Got2B sin Dry Shampoo Mist Har vært så heldig å fått testet ut Got2B sin tørrsjampo mist, som skal være en «dupe» for den populære Airwash Dry Shampooen fra K18. Når jeg først testet den, ble jeg litt redd for at jeg kanskje hadde hatt for høye forventninger og kunne bare se en liten endring i det fettete håret mitt. Heldigvis gikk jeg tilbake og leste nøye gjennom bruksanvisningen, og fant ut at jeg helst skulle føne håret litt med kald luft. Etter å ha gjort dette, så jeg stor forskjell. Håret kjennes lettere ut og ser ikke fettete ut, det ser og føles mye freshere ut! To stooooore pluss med denne er : -Prisen : Produktet koster bare 75kr for 150ml, mens K18 sin ligger på 600-800kr for 118ml (!!!) 😳 -Lukt : Jeg prøver som oftest å kjøpe produkter med lite parfyme, ettersom vi har noen i huset med migrene som reagerer på dette. Heldigvis hadde denne veldig lite og mild duft, og personlig syntes jeg duften er mye mildere og roligere enn f.eks batiste sin tørrsjampo. Alt i alt er dette ett produkt jeg vil anbefale de fleste å teste ut, fordi wow- så billig og allikavel på samme nivå som «high-end» produkter?! Hvis du tester denne, husk å lese bruksanvisningen for best mulig resultat! Hårføner er best, men å stå opp ned og riste håret løst funker også😅
Dry Shampoo Mist 150 ml
Dry Shampoo Mist 150 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!