/ ✨ Elixir Ultime Beautifying oil fra Kérastase, min erfaring
validert
Moushtaq <3
Beauty Pro
21/05/25-22:50(redigert 22/05/25-01:21)
✨ Elixir Ultime Beautifying oil fra Kérastase, min erfaring etter bruk! ✨ Jeg var så heldig å få teste ut den nyeste hårpleieserien fra Kérastase – nemlig Elixir Ultime Beautifying oil!! Nå som jeg har brukt produktet i noen dager, vil jeg gjerne dele mine ærlige erfaringer og tanker med dere! <3 Førsteinntrykk La meg bare si det med én gang, denne serien lukter helt fantastisk! Duften er både frisk/fresh og luksuriøs. Emballasjen er også utrolig lekker og elegant, enkel og minimalistisk, men eksklusiv, akkurat slik Kérastase er kjent for å være:) Jeg har tidligere testet shampooen, balsamen og hårmasken fra samme serie, som er utviklet spesielt for å gi glans og pleie til farget, frizzy eller livløst hår. Med andre ord, helt perfekt for det håret mitt behøvde for øyeblikket. Mine erfaringer etter noen dagers bruk: Etter kun et par vask og påføring av produktet merket jeg faktisk en forskjell. Håret føltes mykere, mer fuktet, og det fikk en helt ny glans. Den skal i tilegg være varmebeskyttelse :). Det var plutselig mye lettere å gre gjennom håret, og duften satt i lenge, noe jeg elsker! Etter noen dager ser håret mitt rett og slett sunnere og mer levende ut enn det den gjorde. Det som overrasket meg mest, var hvor lett og luftig håret føltes etter bruk. Produktet tynger ikke i det hele tatt, noe som er et stort pluss, spesielt for deg med kanskje noe fint eller lett fett hår. Alt i alt levde Kérastase Elixir Ultime Beautifying oil virkelig opp til forventningene. Serien gir synlige resultater på kort tid i form av håret lukter friskt, ser glansfullt ut, føles silkemykt og er mye enklere å style/gre. Jeg følte at håret mitt fikk en skikkelig fuktighetsboost og ble langt mer medgjørlig, uten å bli klissete eller tungt. Dette er en serie jeg varmt kan anbefale til alle som ønsker mer glans, pleie og luksus i hårpleierutinen sin 💫 <3333
Fortsett å utforske fellesskapet!