Genesis Serum Anti-Chute Fortifiant
Elsker å prøve gode hårprodukter siden håret mitt er mitt kjennetegn ❤️ Tusen takk ❤️
Over til inntrykket:
Jeg har både tykke og tynne hårstrå, og kan innimellom slite med mye håravfall.
Jeg har brukt produktet hver kveld i to uker både etter nyvasket hår, men også i tørt ikke-nyvasket hår.
Førsteinntrykket var at det lukter litt sterkt, nesten litt mann, men kanskje egentlig bare mest alkohol. Tenker at det er nødvendig for at det skal kunne fordampe og ikke gjøre håret fettete/greasy.
For det var jeg nemlig redd for! At det skulle bli seende fett ut, men det ble det ikke. Det fordamper godt!
Påførte første gang i håndkletørt hår/hodebunn. Gikk bra.
Neste kveld påførte jeg i tørt hår, og det ble ikke seende fett ut. Lukter fortsatt litt, men ikke på morgenen igjen.
Fokuserer på «vikene» der jeg har babyhår og litt tynt.
Serumet kjennes kaldt og forfriskende i hodebunnen. Kan hende at de som har veldig sensitiv hodebunn - at det er litt sterkt i begynnelsen pga alkoholen. Jeg har ikke så sensitiv hodebunn, men den kan fort bli litt irritert. Det har ikke den ikke blitt av dette serumet foreløpig.
Gleder meg masse til det har gått seks uker slik at jeg virkelig kan se om det er en forskjell eller ikke. Og om det er en forskjell hvis man slutter på det.
Jeg er veldig fornøyd foreløpig, og føler jeg gir god næring til hårrøttene. Opplever mindre håravfall til nå🥰
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml