/ Endelig var det min tur å få teste ut et produkt! Jeg fikk
Linda Kristin
Beauty Star
03/11/25-15:42
Endelig var det min tur å få teste ut et produkt! Jeg fikk teste metal Dx fra L’Oréal sin hårmaske. Jeg måtte prøve den i 2 runder minst for å kunne gi noen god tilbakemelding ! Denne masken lover at den skal styrke håret Gi en blank og glatt finish Beskytte håret mot metaller som kan skade håret. Etter bare 2 bruk så kan jeg ikke si noe om det har gitt håret den styrken enda da dette må brukes over tid. Men jeg har jo et hår som har hvert skadet og er veldig frisset til vanlig. Jeg er ofte veldig kritisk når det kommer til hårpleie da jeg føler det ofte tynger håret og jeg syns ofte håret blir så raskt fedt. Etter bruk der jeg ikke varmebehandlet håret det fikk luft tørke for jeg føler at det er da håret mot blir mest frissete. Resultatene har hvert veldig lovende. Denne masken fordeler seg fint i håret Håret føles glatt og mykt etterpå Jeg er imponert over den glansen og lette følelsen den gav håret. Det tynger ikke, jeg føler ikke at håret ble fedt. Jeg hadde ikke i noe olje eller annen behandling. Så jeg er skikkelig imponert og positivt overrasket å vil definitivt bruke denne i min hårpleie rutine fremover ! Tommel opp fra meg faktisk. Og ved å implementere denne i hårpleierutinen så ser jeg for meg at med tiden så vil jeg få et veldig frisk, sterk og glansfullt hår. Fikk faktisk veldig fine tilbakemeldinger etter jeg hadde brukt denne i runde 2 om hvor fint håret mitt var. Å det liker jeg. Denne vil være verdt å kjøpe
L'Oréal Professionnel Metal DX Hair Mask 250 ml
L'Oréal Professionnel Metal DX Hair Mask 250 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!