/ En overraskende ny favoritt! Jeg har brukt Byredo Sundazed
Silje Kristin
Beauty Star
05/10/25-10:56
En overraskende ny favoritt! Jeg har brukt Byredo Sundazed i flere år, både til hverdag og fest, og har vært veldig trofast mot den – helt til jeg fikk teste Million Gold For Her fra Rabanne. Jeg har lenge vært på utkikk etter en litt mer "party-parfyme" til kveldsbruk, men jeg er veldig kresen når det gjelder tunge og overveldende dufter.  Derfor ble jeg utrolig positivt overrasket over denne! Million Gold har en nydelig, feminin duft som er både elegant og leken – uten å bli for kraftig eller påtrengende. Den har litt mer punch enn Sundazed, men holder seg likevel lett og behagelig. Perfekt for deg som, som meg, ikke liker for tunge parfymer, men som ønsker noe med litt mer "edge" til kvelden. Flasken er solid og pen, og den lille spruten gjør det enkelt å dosere riktig – et stort pluss! Kan fint brukes både på dagtid og til fest, og for meg som er litt sensitiv for tunge dufter, funker den faktisk best til fest – den gir det lille ekstra uten å ta over rommet. Eneste minus: Jeg syns dessverre duften falmer litt raskt sammenlignet med mer eksklusive nisjeparfymer. Jeg skulle gjerne hatt litt mer varighet, spesielt når man bruker den til fest hvor man gjerne vil at duften skal sitte hele kvelden. Alt i alt – en veldig god parfyme jeg varmt kan anbefale til deg som ønsker noe litt mer glamorøst, uten å gå på kompromiss med friskhet og letthet. Kanskje the one for deg som synes mange "party-parfymer" blir for tunge! A surprisingly perfect new favorite! I’ve been loyal to Byredo Sundazed for years – it’s been my go-to for both everyday and evening wear. But I’ve been on the lookout for a perfume with more of a "party vibe" for nights out, without being too heavy or overpowering. That’s why Million Gold For Her by Rabanne was such a pleasant surprise! It has a gorgeous, feminine scent that feels both elegant and playful – with just enough presence for the evening, yet still light enough to avoid being too much. If you, like me, tend to avoid overly strong perfumes, this one might just be the one. The bottle is beautiful and solid, and the spray gives you the perfect amount – making it easy to apply just the right dose. While it absolutely works for daytime, I personally love it as an evening scent. It gives that little extra boost without being overwhelming or “loud.” Only downside: I do feel the scent fades a bit quicker than I’m used to, especially compared to more high-end niche perfumes that last all day or night. So you might need a little touch-up if you're out for long hours. All in all – a lovely, well-balanced perfume I’d definitely recommend to anyone looking for something glamorous, yet fresh and wearable. A perfect pick for those who want a night-time scent without the weight!
Million Gold For Her Parfum 50 ml, Refillable
Million Gold For Her Parfum 50 ml, Refillable
Fortsett å utforske fellesskapet!