/ De siste tre ukene har jeg testet ut Sensai Comforting
Margrethe
Beauty Star
26/04/26-10:01(redigert 26/04/26-11:51)
De siste tre ukene har jeg testet ut Sensai Comforting Barrier Mask. Min hudtype er sensitiv, tørr, og med mild rosacea. Mitt første inntrykk var derfor ikke spesielt positivt da kremen har en sterk parfymert duft. Som regel er dette et red flag når det kommer til hudpleie, men i dette tilfelle har det gått bedre enn forventningene. Kremen er tykk, men etterlater seg ikke like greasy som andre tykke kremer som jeg har prøvd. Setter pris på at det følger med en spatel slik at man slipper stikke fingrene i krukken. Det føles mer hygiensisk. Jeg har brukt den som siste steg i min kveldsrutine, for å låse inn toner og serum. Den smelter inn i huden rimelig kjapt, og holder på fuktigheten lenge. Etter å ha brukt den i tre uker synes jeg den fungerer veldig bra for min hud. Jeg har fått en jevnere hudtone og det lille utbruddet av rosacea er borte. Jeg er fremdeles ikke vant med lukten, og skulle ønske den var helt duftfri. Jeg vet ikke om jeg ville anbefalt den til andre ettersom parfymen gjør den rimelig risky for de med sensitiv hud, og jeg er sikker på at man finner like bra kremer for halve prisen. Test den før eventuelt kjøp! Litt forsinket anmeldelse for jeg klarte bli syk oppi det hele, men bedre sent enn aldri 😅
Comforting Barrier Mask 60 ml
Comforting Barrier Mask 60 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!