/ Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick i farge
Synøve
Beauty Star
19/11/25-10:25

Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick i farge chocolate mousse

Jeg er utrolig fornøyd med produktet! Det er en av de bedre krembronzerene jeg har prøvd, og den sitter på hele dagen. Det skal sies at jeg bruker den ofte i kombinasjon med andre produkter, da jeg setter krembronzeren med pudder og setting spray. Nydelig farge som gjør at man kan bruke produktet både som bronzer og contour. Fargen er ikke for kald, men heller ikke for varm. Konsistensen er utrolig myk og creamy, og blender som en DRØM. Den smelter inn i huden akkurat som navnet lover og er drøy i bruk. Man trenger veldig lite for at den skal gi god farge. Produktet er overraskende enkelt å jobbe med, både med børste, svamp og til og med fingrene. Den lukter også av sjokolade og appelsin, så hvis man har sensitiv hud eller ikke tåler parfymerte produkter, kan det være lurt å være litt forsiktig med dette produktet. Personlig synes jeg duften løfter bruksopplevelsen, uten at det blir for mye. Alt i alt er dette en bronzer jeg virkelig kan anbefale, både kvaliteten og opplevelsen er topp. Kommer definitivt til å kjøpe igjen! ✨🌞

Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Mousse
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Mousse
Fortsett å utforske fellesskapet!