Ble altså så glad og spent når jeg så hvilket produkt fra Too Faced jeg skulle teste. Det var litt som å dra tilbake i en tidsmaskin tilbake til jeg var 13 år og Too Faced sin Chocolate Soleil Bronzer var det beste produktet på markedet som alle måtte ha (inkludert meg selv). Elsker den og lukten, men etter mange år og nye lanseringer hadde jeg helt glemt den bort. Derfor var det så gøy når et lignende produkt, bare i bronzer- og contourstick dukket opp, i den samme nostalgiske lukten av sjokolade. Kan innrømme at forventningene derfor var skyhøye fra start!
Jeg har nå i to uker brukt denne nydelige bronzing-sticken fra Too Faced i fargen «Chocolate Mousse, og jeg kan ikke annet enn å skryte av den. Det er virkelig ikke uten grunn den har «melting» i navnet sitt, og den lever virkelig opp til dette med den mest kremte formulaen du kan tenke deg som smelter sømløst inn i huden. Den blender som en drøm uten å ødelegge laget av hudpleie eller sminke du har under. Det er heller ikke noe problem å bygge den opp, så den fungerer like godt til et lett «no makeup»-makeup look som når du vil ta den all out med full glam!
Jeg har testet den med ulike appliseringsmetoder, og den fungerer godt både med fingrene, ulike børster og beautyblender. Resultatet holder også lenge, men dersom man ønsker en liten touch-up i løpet av dagen er pakningen liten og luksuriøs - og passer supert i vesken. Formen på sticken gjør at du enkelt kan lage både tynne og tykkere streker, så den er like fin å bruke for å konturere nesetippen som å skape solkyssede kinn. Fargen «Chocolate Mousse» passet perfekt for meg med lys til medium hudtone hvor fargen verken opplevdes som for varm eller for kald.
Denne lever virkelig opp til de skyhøye forventningene jeg hadde, og var enda bedre enn jeg hadde forestilt meg. Jeg klarer ikke komme på noe som helst negativt med den - den er virkelig en favoritt og har blitt fast inventar i sminkepungen min. Vil anbefale den til absolutt alle, fra nybegynnere til eksperter, for man kan virkelig ikke gjøre feil med denne.
Tusen tusen takk til Kicks for at jeg fikk teste denne! Legger ved noen bilder så dere kan se fargen både blendet og ublendet i ulike type lys 🤎
Chocolate Soleil Melting Bronzing & Sculpting Stick Chocolate Espresso