/ Bha exfoliator  fra Jorgobé Da har jeg testet
Validert
stine
Beauty Star
29/09/24-22:00(redigert på 29/09/24-22:03)
Bha exfoliator  fra Jorgobé Da har jeg testet dette produkte en god stund nå, og jeg må si jeg elsker det!Huden min føles så mye glattere renere og mer bouncy 🤩 den gløder! Jeg bruker den 2-3 ganger i uken  og jeg har aldri hatt så fin hud. Den får bort blakheds oljete soner og gir fukt til huden jeg er rett å slett obsest Det er et mirakel produkt som får bort all den dø huden på nesen glatter ut huden   Det er et produkt alle må ha!! Jeg har slitt veldig med oljete t-sone og  at sminka blir så oljete i t-sonen i løpet av dagen men etter jeg begynte med BHA exfoliator sliter jeg ikke lenger med det! Den hjelper med og få bort den døde huden man får så mye mer glød isteden for oljete smørglass  men den hjelper også med (Formelen inneholder salisylsyre som hjelper huden å gjenvinne sin naturlige og sunne glød, samt lakrisrotekstrakt og betain som beskytter, lindrer og fukter. Et perfekt produkt for deg som ønsker å motvirke en matt hudtone og få en jevnere, klarere hud.• Eksfolierer huden og øker cellefornyelsen• Beskytter, lindrer og fukter• Fremmer en naturlig glødSalisylsyre fremmer klarere hud ved å trenge dypt inn i porene hvor den løser opp fortetninger og blokkeringer forårsaket av overflødig olje og døde hudceller) og jeg vil si den gjør alt som de sier den skal gjøre!  Er utrolig fornøyd og skal legge den i min handlekurv med en gang
BHA Exfoliator 150 ml
BHA Exfoliator 150 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!