/ **BeautyAct Skin Glow Up i fargen Flawless Glow** Jeg har
Live Marii
Beauty Star
15/03/26-13:33

BeautyAct Skin Glow Up i fargen Flawless Glow

Jeg har tørr og sensitiv hud, så jeg er alltid litt forsiktig med nye produkter. Jeg har brukt denne i ca. 4 uker, stort sett hver dag. Jeg bruker den både alene på huden og under sminke.

Førsteinntrykket mitt var veldig bra. Konsistensen er lett og enkel å fordele på huden, og den gir en fin glød med en gang. Den inneholder små glitterpartikler, så du må like litt shimmer. Personlig synes jeg det er veldig fint, og jeg har faktisk fått flere spørsmål om jeg har hatt på meg glitter fordi huden gløder så mye.

Etter å ha brukt den en stund merker jeg at den fortsatt fungerer like bra både med og uten sminke. Den legger seg fint på huden og fungerer veldig bra under foundation uten at sminken blir ujevn.

Det jeg liker best med produktet er den sykt fine glowen den gir. Huden ser frisk og glødende ut med en gang. Det eneste man må være klar over er at den har litt glitter i seg, så hvis man ikke liker shimmer er det kanskje ikke produktet for deg.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd og bruker den nesten hver dag. Et produkt jeg definitivt kommer til å fortsette å bruke hvis jeg vil ha ekstra glow.

Fortsett å utforske fellesskapet!