✨️beauty tester review ✨️
Jeg har blitt så heldig å bli trukket ut til å teste Too Faced sin Lip Injection Maximum Plump Lip Plumper🔥
Too Faced hevder at 98% av brukere sa at denne lip plumperen gav leppene ekstra volum etter 1 uke.
De hevder også at du vil "se og føle resultater umiddelbart ettersom den avanserte volumgivende formelen dramatisk fukter, gir næring og synlig fyldigere lepper umiddelbart og over tid"
Jeg føler nok at jeg ikke er den riktige personen til å teste dette produktet siden jeg har minimal erfaring med lip plumpers, siden jeg rett og slett ikke liker følelsen på leppene, og føler ikke personlig at de endrer noe særlig på mine lepper.
Jeg prøvde produktet på leppene og Too Faced har rett i når de sier at du føler effekten med en gang, for det gjør du! Glossen har en gjennomsiktig rosa metallic finish som gir leppene ett fint uttrykk. Den lukter også overraskende godt, som en slags søt tyggegummi/godteri.
Alt i alt ikke noe for meg, men hvis du liker lip plumpers så tipper jeg at du kommer til å like dette produktet veldig godt❤️❤️